Whoever said you could not buy happiness with money pulled a fat fucking lie

Igår så tog jag och jessica en promenad till älvsbacka till sofia där vi satt oss ute på en filt och snackade osv. Sedan kom även jens, poppe, jocke och affe förbi och satt där med oss en stund. Sen kom john och hämtade mig så följde jag han till umeå för att han skulle träffa johan så vi for runt i umeå och gjorde inte så mycket vettigt:) Träffade lovisa också, vilket var ett himla bra tag sedan så det var kul att träffa på henne:D Träffade också joe som vi följde på någon fest men for ganska snabbt hemåt:P aja det var en kort sammanfattning av gårkvällen.
ge mig.....
Är så satans less på att vara utan pengar:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0