Warm summer breeze blows endlessly, Touching the hearts of those who feel, One Summer Dream

Ligger ute i solen med datorn nu och gör ingenting utav lider utav vätskebrist och jag orkar inte gå in och hämta vatten eftersom vi inte har någonting annat drickbart så får det vara..
Blev en kort dag i skolan och sedan en långpromenad men lika bra de! Idag har jag inte så mycke planer bara att jag ska till stallet och tömköra eller longera yippie och sedan vara med nathalie vilket var jäkligt längesedan jag träffade henne om man bortser från att jag var in på hennes jobb idag hehe:)
Nu ska jag steka i det bra vädret i hopp om att få lite färg!!! pusss
Nu längtar jag som aldrig förr till att det ska bli sommmmmmaaar
förutom att jag troligtvis inte kommer att ha nå pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0