23.19

Idag så Städade jag som jag sagt men det blev bara halvklart eftersom jessica, robert och linn kom hit och vi gjorde inte ett piss och sedan for jag linn och jessica på ica o köpte beasååås sen for vi hem till jessica och gjorde maaat. Sedan tog vi en powernap och jag och linn var det värsta människorna jag har varit med om när vi var halvvakna haha hade jag inte varit jag då hade jag förmodligen dödat mig höhö. Vi cyklade sedan till ica och köpte chiiips och dipp. Sen blev det så att vi tre var hos jessica och såg Dear John, visserligen har jag redan sett den men han är snyyyyggg. Näe nu ska jag bädda in nytt i sängen sedan blir det nog att sova har ju skola imorgon men är ledig torsdag och fredag vilket känns himla skönt:):):) Nu säger jag hejdå hejdaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0