17.36

I brist på annat att göra så har jag gjort denna hahhahahaa har dock
haft andra hårfärger typ som ex rätt men finns ingen bild på det hehe

2005 :
natuuraaaalll

2006 :
hahaha fick för mig att bli mörkhårig eller
jag blev det efter en incident och detta var under  omfärgningen till blond hahah not najjjjjjjjs

2006 :
Blev blond tillslut men sminket kom i mängder och ögonbrynen försvann haha

2007 :
var de typ vitttt

2008
Färgade mörkt underhår och hade det i slutet av 2007 och i början av 2008

2008
Färgade håret innan skolavslutningen 2008 och var fett
onöjd då men den färgen var jäääkligt snygg!!

2008/2009
Färgade över den guldblonda färgen med en pärlemorvit färg som jag hade enda tills..

2009
Augusti då impuls ideen att färga brunt dök upp och det bruna blev till ..

2010
..nästintill svart.

2010
Och just nu så är överhåret en fucked up färg efter jag lagt i slingor och underhåret svart.
Planen är att bli typ blond i överhåret men man vet aldrig hur de blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0