All the lies that'd make me go insane

Det blev ändrade planer igår så vid sextiden (?) kom linn anton rg och gärding och hämtade mig sedan bar det av mot kåge och fixade lite grejer där som tog ett bra tag sedan bar det vidare till luleå. Var faktiskt gott om bilar där uppe och vissa finare än andra:)! Träffade också en hel det trevligt folk där också: D Har också skaffat mig två extra knogar på vänster handen och då har jag väl mig själv att skylla:P
Så det var väl kort om gårdagen orkar inte skriva nå mer föpr jag mår illa och är inte på så värst bra humör idag just för att jag mår illa höhö. Har varit till stugan idag och firat farfar + morsdag och sedan firat morsdag hos mormor också. Skulle till stallet egentligen men mår fett illa så det blir inge av. Ska möta jessica och linn en tväris nu och sedan spy på fysikböckerna och hoppas att jag kommer att få g på nationella imorn. HEJDA
Kunde ha lagt in bilder OM jag orkat leta fram kabeln men det gör jag inte.

Kommentarer
Postat av: Matilda

LUNGT ! (L)



JOOOOOO FILMEN PÅ REPEAT !!!!!!

2010-05-30 @ 20:11:25
URL: http://matthismarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0