16.54

Ja nu är det ju så att den 9-11 juli så ska jag vara och tävla i vännäs på jubileumstävlingarna men SAMTIDIGT så
är det stadsfesten här i skellefteå. Och när jag jobbar så är det pdol ahhahahahahahah asssså varrrrrföööööör ska allt vara samtidiiiigt kan dra upp fler exempel på saker som kommer på samma dag tex träff om sommarjobb och dressyrträning , tandläkaren och dressyrträning fan asså inte okej att saker ska krocka!!!! Och yran ihelgen har jag då inte råd att fara på och alla ska då antingen dit eller på crusingen .. Ovanligt att allt skit sig :Dnej
Hästen ska då få stå idag och jag ska dit snart o fixa klart allt där sedan löshoppa honom imorgon och det kommer att gå undan kan jag lova!!

Pärlan in action!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0