17.26

Kom nyss ur duschen och innan det så var jag i stallet och fixade och redan även fjant hästen i 40 min. Gick faktiskt kanonbra då han slappnade av :D!!!!!! Fick nyss ett mail från Eva om tider vi ska träna för micke i sommar på hans hästgård i bodan så det blir finemang det där! Har också fått ett brev idag om sommarjobb och jag fick då ett, visserligen är det via kommunen så det är jävlar bara slavjobb och dåligt betalt menmen det är ju lite pengar iaf. Ska jobba på byske campingen hahaa:D så det var ju inte det värsta stället iaf!
Ikväll vet jag inte vad som händer aja ska kolla om vi har något som jag kan äta till middag, puss:*

Kommentarer
Postat av: Matilda

ÅH JA MUTTWURST VILLKEN PERIOD SKA DU JOBBA!! DÅ ÄR DU JU I BYSKE VARJE DAG :D :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-05-25 @ 18:48:25
URL: http://matthismarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0