You're teasing me, You know what I want And I got what you need

Igår så blev ingenting som jag tänkt mig utan helt annars. Tog bussen till hamn och till felicia och linn vid sju tiden. Sedan for vi till johannes där han och filip var så vi var där hela kvällen och sen ba barka det och tillslut kom jag hem. JAja mer om det tar vi inte.
Idag så for jag till stallet tidigt och gav hästarna lunch, fixade allt till yippie och tömkörde honom. Sedan så for jag till jessica dit linn kom och sedan slutade denna kväll med att vi var hos petter nå folk och har spelat lite kubb och bara suttit och snackat.  NU blir det snart att lägga sig tidigt efter denna lång helg för att sedan vakna upp och fara till skolan. Känns jäkligt jobbigt menmen sånt är livet. HEJDAAA

Kommentarer
Postat av: Matilda

"hej min fot är en telefon" ?

2010-05-17 @ 13:49:45
URL: http://matthismarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0