Oh baby, heaven turn to hell, now I've cried a million tears a million times

Var ett tag sedan jag skrev och anledningen till det är att jag inte haft något lust och inte ens haft tankarna på att skriva heller:P
Igår var vi iaf en massa tjejer hemma hos towa och spelade mest kort o snackade. Efter det så fick jag jessica och sofia skjuts hem till sofia där vi tillbringade natten. Sedan idag så har vi bara slappat , varit och solat och sedan for jag och jessica till stallet. NU blir det snart en duscha och ikväll blir det att sova hos sofia again!
Näe nu blir det att :
- Äta
- Duscha
- Ladda ner filmer
- Handla
pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0