20.46

Idag så har jag varit på skolan och dagen gick  ovanligt fort :S ha ringen aning om varför menmen. For sedan på royal och köpte sulor till yippie ifall att han får ta bort gipset imorn, då ska sulor på så han får börja ridas så småningom:)
For sedan till stallet och pysslade om han  och sedan hem och städade lite grann. Efter middagen for jag tillbak till stallet och släppte hundarna i skogen och pysslade om yippie. Nu gör jag inte ett piss utom att hostar.. blir nog att ta lite hostmedicin tror jag. Sen tror jag att linn och jessica skulle titta förbi:)
Annars händer det som inte mycket. Tror att dom kommer nu för nu skäller hundarna hihi


Det där var varken igår eller idag eller i förrgår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0