Do you come here much? I swear I've seen your face before

Går kvälllen var naaaaaaaaaaaajssss :))):))
Vi började 8 st tjejer hos towa eller i en bastu bredvid towa och beställde pizza och satt och pratade och hade det trevligt! sedan splittrades vi och jag, jessica, amme och linn fick skjuts till kim på getberget så vi var där med några. Sedan så gick jag och amanda till någon david där patte var och det var rätt så mycke folk där. Men sedan kom ju polisen och vad som hände sedan vet jag ej för då gick vi vidare ner mot stan och träffade mer människor. Var sjukt många ute igår! Slutade iaf hos sofia där jag och några spenderade natten.
Så det blev då en bra valborgs tillslut men kanske inte likt en valborgs men haha :)
Sen fanns det ju en massa saker som är mindre bra.... tex attt
- Mina skor råkade jag slita sönder igår
- Jag hade lite glasplitter i handen haha
- Jag är fett trött
OCH min plånbok är stulen ännu en gång , fast denna gång hade jag inga pengar hihi ägda

Kommentarer
Postat av: s

Haha ägda.. det var klockrent.. :)

2010-05-02 @ 10:48:55
URL: http://www.nattstad.se/sarabacklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0