Staying together through whatever may come Together through whatever may come

Dagen började med nationella i matteb och det gick väl siså där kommer väl ha en massa jävlakigt onödiga fel som vanligt.. Efter det fick vi sluta så då for jag hem och solade ett tag sedan gick jag in och sov ett tag och åt sedan innan jag for till stallet och gjorde allt klart där men lät hästen vila idag och duschade bara av han lite och ställde in han. Sedan for jag och linn på maxi för att hon skulle köpa hårfärg men de blev inge av så vi köpte en dricka och började sedan gå från maxi till atorp haha tog typ just under en timme att gå dit men i det här sköna vädret så gjorde det ingenting att det var en bit dit:) Väl på atorp så for vi till lisa och david där även emil och emilia var så vi satt ute på balkongen och pratade och sedan fick vi hämtning och nu är jag hoooome:)
Ska leta någon film att se nu sedan blir det upp tidigt för att släppa ut hästarna! pusss
Jätte tråkigt inlägg jag vet men jag orkkkk inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0