Its gettin' late but I dont mind

HAhahahhaa sofias väska där min plånbok var i var förresten inte stulen och hon hade inte glömt den på dallas hahah utan fastän vi letat igenom hela lägenheten efter den så hängde den bakom nå jackor i hallen och hennes mamma hittade den ahha men nu är mina nycklar borta istället plus att min häst trampat in en spik i hagen och kunde inte gå för den stack ut och veterinären ryckte ut akut och yippie hoppade just och pass på tre ben in i stallet och fick lugnande och stelkrampsspruta. Han borrade ett hål där spiken hade varit och rengjorde och la omslag/bandage runt hoven . Nu är det minst 2veckors boxvila som gäller för han och inga promenader heller och byta bandage ska göras varje dag och nu är det bara att hoppas att det inte blir infekterad eller en hovböld.. Tur att det var i tån på hoven annars hade det kanske varit goodbye. Jasi väldigt otur det här så det blir ingen tävling i piteå eller ridning för mig på två veckor BAAALLLT. ska snart iväg till stallet igen och ha hand om stackars lilllgubben:(:(:(
Frågan är ju vad fan spikar och en massa annat skrot gjorde
där och varför inte man plockat bort byggnadsmaterial
när man byggt när man vet att det ska gå hästar där och
att det kan bli farligt, som i denna situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0