I'm feeling like a star, you can't stop my shine

Ja nu har jag som inte skrivit på ett tag men i helgen som varit himla lugn så har det inte hänt så mycket. Vi var några tjejer hos marre i fredags ocvh myste sen for vi till stan och då blev det så att alla splittrades men vi var iaf nere vid älven och möööss mestadels av kvällen och igår så var jag jessica och linn här och såg film och sov haha sen idag har vi varit i stallet och krattat lite bark, gått med hästarna och sköljt av dom. Men jag ska tillbaka dit senare eftersom jag ska rida då manegen blir ledig :)
Och KLIPPA YIPPIES MAN vilket är något som verklig behövs haha känner att jag varit lite lat på den fronten:P
Näe nu ska jag en tväris till stugan pusspusss
Vafan är då det enda jag säger ??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0