if we could party all night and sleep all day And throw all of my problems away My life would be easy

Har nyss varit ute och lekt med högtrycktstvätten haha! spolade bort nå grus från gatan upp på infarten men jag fick då inte ens spola av transporten.. för då flyg typ dekalerna iväg åt fan haha.
Imorse vaknade jag vid 11 och tvärduschade och for sedan med carro på stan och gick runt en tväris men hittade inget och fixade nå saker sen for vi hem och nu för jag ingenting alls..
Ikväll blir det då mysigheter hehe måste bara planera vidare hur det blir riktigt för annars blir det väl i sista minuten som vanligt höhö aja ska nog ta och städa upp lite på rummet nu vilket jag jämt säger att jag ska göra men aldrig gör men nu jävlar!! haha pusssssss
Old pitcureee men lika sweeeeta höhö =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0