I said I don't want to walk this earth If I gotta do it solo

NU är allt bortgjort inför sommarlovet och det känns förbannat skööönt kan jag lova!!! Bara denna vecka kvar sen skolavslutning nästa onsdag , det gillas! Fysikprovet var då åt helvete svårt och jag hittade typ på egna sätt att räkna ut menmen G ska jag väl förhoppningsvis klara (?)
Efter det så for jag lina och rebecca och solade men fortfarande så vill inte mina ben få någon färg . KOllade runt lite på stan sen men hittade ingenting som jag kan ta på mig på skolavslutningen, inte för att det känns så viktigt men är alltid kul att ha något nytt. Skulle egntligen till stallet direkt när jag kom hem men ska nog ta en powernap först för jag är inte pigg.. Ska också på RIKTIGT städa upp på mitt rum idag. Så dagens to do blir ;
- Stallet , tömköra eller något
- Städa
- ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0