I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone

Gårkvällen blev ända najs tillslut. Började bara några stycken hemma hos jens och sedan gick vi och mötte upp carro i stan sen skjutsade john oss till degerbygården . Var lite glest med folk i början med det blev då bättre sen och sedan blev det sämre i slutändan för endel människor har tydligen hjärta att göra vissa saker mot folk som inte får roliga konsekvenser näee fyfan jag blir bara arg när jag tänker på det....
Idag har jag inte gjort mycket mer än att vaknat upp och legat och halvsovit i sängen framför datorn och även varit i stallet och gett lunch  och mockade och fixxaat. Håller på att städa PÅ RIKTIGT nu jag lovar hehe men ändå sitter jag vid datorn höhö näe nu ska jag nog ta tag i det ; ) pusssss


Kommentarer
Postat av: sara

Du fick ju tillochmed träffa mig igår ;) ;)

2010-05-09 @ 22:21:34
URL: http://www.nattstad.se/sarabacklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0