All the laughing times, Of all the sad and loving times, Everything that's left from us is fading away

Nu byter jag då hårfärg till rågblond haha eller det var den färgen på förpackningen sen ska jag göra slingor i det menmen man ska då fan inte lite på hur färgen ser ut på förpackningen har man ju som lärt sig med åren haha:D
Igår så var jag hos felicia med linn janina och jessica. Vi spelade kubb och kort och bara myste , felicias kusin och hans kompisar var också med på ett hörn. Sedan så for jag och jessica hem till henne och sov.
Och idag har jag varit och köpt foder till hästen och även varit på stan och gått med världens bästa syskonen sundin:D  Men det enda jag köpte var ett rouge och inget mer för min ekonomi är inte något att skryta med om vi säger så:) Skulle egentligen på dragracingen men vädret var inte så roligt idag..
Ikväll blir det att fara till byske och vara med matilda ( jag ska inte vara med mig själv om någon trodde det hihi)
vad vi hittar på vet man aldirg men hee bli nog braaaa :)
♥!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0