23.27

Efter middagen for jag och kollade till Yippie och han verkade ha lugnat ner sig nu iaf när han fick ha andra hästar omkring sig då bland annat hans poooniii amadeus. Frågan är ju bara hur fan det ska gå imorn.. jasi det lär man ju se då men han kommer väl göra ett försök till att riva boxen:P
Ikväll har jag varit med amme och jessica och bara sett film och myst. En av filmerna vi såg hette Hachiko  a dog's story och det var då en flänn film haha..... men nu är jag då hemma i  min ensamhet och ska lägga mig och sova!!
Blir att dra fram ett extra täcke tror jag för det är kallllll!!! Jaja sovgott och peppa skola imorn.. pusss
varss hålll den högra kerrringee hus ??!??!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0