21.43

har inget att göra så ....
10 saker du inte visste om mig:

- Jag kan inte sova om det inte är helt svart.
- Jag är rädd om jag är med någon annan i en "hemsk" situation men är jag själv är jag   inte det.
- Jag bröt benet på min syster då hon just lärt sig gå hehe
- Jag har lätt för att få ångest men visar det inte
- Jag förväntar/ intalar mig själv att jag kommer få bra betyg fastän jag inte pluggar
- Jag är grymt paranoid
- Jag hatar då folk upprepar samma sak om och om igen.
- Jag har väldigt kort stubin.
- Jag bli oftast inte sur bara förbannad
- Jag har svårt för att lita på folk
hahahahaha finns mer saker men he får ni inte veeeeta ;) ;) ;)

Kommentarer
Postat av: Sussie

haha men att du har kort stubin visste vi ju redan mattis!

2010-05-08 @ 12:05:49
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0