19.06

HHAhahah skratt utbrott och jag vet ej varför men det enda jag vill är att ha pengar för jag vill till umeå ihelgen...
hiiiiiiilvittttiiii ..
Idag har jag iaf varit på skolan där vi bland anant åkte inlines ahhahaha och jag hade alldelens för mycket fart i en backe så jag kastade mig ut i gräset och fick grönska på byxorna haha kan inte ha sett snyggt ut.. Sen så for jag och lina på stan och sola sedan på e4 för att kolla på dansuppvisning och där kom det fram en okännnd kkvigga på typ 30år till mig ba visst var det du som var ute och åkte inlines idag ?? inte bra utan hjälm hahahaha helt random.
Men nu är jag iaf hemma och ska till stallet på en stund för att sedan löshoppa när manegen blir ledig men nu blir det lite städning ! Pusss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0