16.08

Idag så for jag till stallet då jag vaknade och tömkörde yippie i manegen och han var fin men väldigt pigg men var ändå himla lydig tills jessica kom in med amadeus i mangen för då stängde han av allting och blev alldeles för dominant och var inte så uppmärksam på vad jag ville att han skulle göra menmen jag kan som inte ha så¨höga krav på han efetrsom han ändå har stått i typ 10 dagar och brukar vara galen efter han stått i en dag så det får väl vara. Nu så har jag suttit ute och solat i hopp på att få lite färg men tror att min hud bestämt sig för att lysa hela sommaren..... dvs vara vitare än vitaste vitt.
Ikväll blir det att umgås med linnnnnsaaan, vettefan vad vi ska göra men det blir säkert bra:)
LINNNNSAAAAN MY FRIENDDDDDD

Kommentarer
Postat av: Matilda

NEJ MUTTSIIIWURSTIIIS!!! KAN INTE GÅ UT IDAG FÖR DÅ BLIR JAG BACON ?? ???? ? ? ? ?

2010-05-15 @ 16:53:01
URL: http://matthismarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0