00.20

När jag kom till stallet och skulle ta in yippie så kommer amadeus som ett jävla skott och tränger sig ut och smiter iväg men stannar som tur var just utanför hagen och åt haha lite matsnål kanske;P Sen till råga på allt så kom det ju såklart en barngrupp och red samtidigt som han smet höhö lyckat!
Väl tillbaka med honom i hagen så drog han och yippie igång ett sjuhelvettes race och drog med sig alla sina polare i hagarna bredvid så det blev ett jäkla liv. Fick tag i yippie tillslut iaf och då var han så uppjagad så det blev ingen tömkörning för då skulle han nog slitit sönder mina händer.. For ut och red honom en sväng mot maxi och soptippen. Var sjuuuuuuukt mycket folk ute och jag råkade då hamna mitt i en fotbollsmatch haha .
Gick ut och gick med carro en sväng när jag kom hem och pratade lite om allt möjligt:) Sedan nu har jag varit och övningskört och kollat på nå hus som är tillsalu bort uti helvetet. Näe nu ska jag ta bort kläderna från sängen sedan blir det nog att lägga sig eftersom det blir upp tidigt och fara och rida yippie sedan börjar jag skolan nångång imorn efter lunch(?) Jaja blev ett långt och tråkigt inlägg Hare king! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0