You'll do all the crazy things that you can't explain

Har inte orkat skriva men jag har iaf varit hemma både igår och idag för igår var jag ju som sagt på vårdcentralen och kollade min hals och som tur var var det inte halsflusss :D:D:D::D
Men då hade jag istället en uppsvälld körtel så jag har väl haft någon typ av körtel feber men aja.
Nu är det iaf typ bra , ingen feber eller så bara uppsvälld i halsen och kan inte svälja utan att det gör ont.
I går så var jag ju som sagt på vårdcentralen och innan
jag dit så stod jag och sminkade mig i fönstret och då
körde det förbi en begravningsbil och jag tänkte bara
att någon hade dött på ålderdomshemmet men då stannar
bilen utanför våran infart och ut kommer en ryss/zigenargubbe
gammal , kutryggad och han börjar gå mot dörren så jag löper
genom hela huset i panik och kollar så att dörrarna är
låsta hahaha! Han plingade sedan på i SINNE hur länge
som helst... Jag höll ju fan på att dö , tankarna började
ju gå att han skulle ställa en kista utanför dörren eller en
urna eller nått med en död människa i haha:P nämen han
hade nog bara kört fel eller skulle fråga om
vägen eller nått haha jag är inte bara lite paranoid hehe....
Sen så kom linn och jessica hit en stund så jag var med dem eller
jessica sov hela tiden och när linn for så låg jessica fortfarande
och sov haha. På kvällen så var det mys hehe mer säger jag inte:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0