When our time is up,when our lives are done, will we say we've had our fun?

Fastän jag var ledig imorse så ringde väckaren halv åtta ...
Fick skjuts av mamma till stallet då och släppte ut hästarna och gjorde i ordning allt till yippie.
Sen så följde jag marre och hennes brorsa runt för att hämta saker för att han skulle skotta taket på stallet så det inte kommer att rasa in! For även på royal en sväng och har hittat ett par ridbyxor som skulle passa jäkligt bra men dock så passar de inte min plånbok lika bra.. och tror inte att mammsen är suger på att punga uuutt peeenga...
Sen for jag och maarrre ut en sväng och de blev lite konditionsträning för hästarna idag!
VAr rätt så mycket krut i yippie eftersom han stod igår menmen det är ju kul det med :)!

'
Bilder på yippie från förra vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0