Tic-toc says the clock on the wall, It tells me everything is wrong

Igår så for jag och amme till henne då jag och linn varit på stan och sedan så hämtade vi upp linn och sen bar det iväg till frazze där vi var några stycken och chillade.
Kvällen blev lite konstig men aja jag och linn sov iaf hos robert. Sov och sov .. var vaken hela natten för att vi såg en fett äcklig film så var var då typ rädd! På morgonen fick linn för sig att vi skulle gå till henne så då vare bara att ta på sig skorna och börja vandra.. kan säga att det är en bit från medlefors till alhem..
Sen så åt vi och sov vi när kom till linn och sen så gick jag hemåt  där jag nu är!
Bättre bilder kommer sen för jag tog bara några konstiga med mobilen.
idag blire nog bara att vara hemma och döööö , pussspusspusssss
haha linnn kirrrarrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0