This is my melody and it's just the ravers fantasy 'cause I know if you're in love with me tonight We'll rave it through the night

Tjugo i sju imorse ringde väckaren och jag mådde verkligen S K I T när jag vaknade. 
Kändes som om jag hade väldigväldigt hög feber och min hals var åt helvete..
Men det blev bättre efter jag tagit nå värktabletter och kommit ut i solen;D
For till stallet och packade grejer sedan åkte jag , pappa och yippie upp på srk och micke red honom. 
Sedan red jag honom också . Det gick väl bra och jag fick en del tips.
Sen att jag måste sänka kraven på mig själv, inte vara så självkritisk , inte ha prestations ångest och att kontrollera mig när jag blir frustrerad . Jasi det lär väl bli bra i slutändan ,kanske lägger upp någon film sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiin hästen =)

2010-03-15 @ 19:14:25
URL: http://klaantiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0