Then come and ease the pain

Har just gjort mig klar och har sprungit runt i huset efter ett svart linne , hur svårt kan det vara att hålla reda på sina egna kläder?....... dom ska då jämt vara borta men jag antar att det är för att jag har en "oskyldig" syrra.
Måste iaf plocka ihop lite saker till väskan som ska med till ammarnäs så som täckbyxor, vantar, underkläder osv för jag var inte så effektiv med att packa igår sen måste jag även hinna med att packa gympakläder.
HAr smörat in mig hos pappa så jag ska få skjuts hehe:)
NU hoppas jag fan att turen är på min sida idag för då kan det äntligen hända någonting positivt och det skulle kännas kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!
Ingen tid över för att sitta här just nu så tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0