The time has come to raise the roof and have some fun

Nu så har jag packat klart allting men såklart så har jag väl glömt någonting som jag jämt och ständigt gör
menmen världen kanske inte går under för det.
Ska snart ta en snabbbdusch och sedan göra mig klar för att sen löpa tilll bussen med alll
tung packning och fara till skolan ...
Blir att vi tar buss till umeå vid tre tiden om inte tidigare , vi har inte bestämt oss om det än.
Jag får hoppas att blir taget nå kort ihelgen så jag har något att lägga ut här men det ansvaret lägger jag på någon annan eftersom jag inte har en egen kamera...
Jaja nu får ni ha så kuuuuul här hemma ihelgeeeen:D:::DD::D::D::::D hehe
Pusspussspusssselipussspusssspusssspuss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0