No matter if you cry, I dont care if you would die

Kom nyss hem från jessica och vi har inte gjort så mycket typ bara pratat och så.
Var ett tag sedan jag träffade henne hihi eftersom jag varit i stockholm och vi inte går på samma skola!
Fysikprovet som vi hade i morse ska vi inte ens prata om hur det gick HAHAHAHA
Uppsatskrivningen gick lite bättre men den spårade ur litegrann hehe.
Utvecklingssamtalet gick åt H E L V E T E eftersom karin tydligen glömt bort det så hon kom aldirg och då har jag alltså varit på skolan en timme extra ......
Jag och rebecca gick från stan till kaplan idag i snöstromen och det var fan
tur att jag överlevde, inte roligt väder ....
Fick även veta att vi inte kan ha gympa i veckan så imorgon är vi lediga hela dagen och flyttar ist TMSen till fredag hihi . Hade hellre varit ledig hela fredagen men jag antar att man inte ska klaga:)!
Har även hunnit vara i stallet idag men det blev ingen dressyrträning eftersom det är halkigt som fan ute , blåser i sinne och transporten var just o pass insnöad..
YIPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0