Everything goes to pieces as soon as I start to hope

Kom nyss hem från vårdcentralen där jag har varit och tagit ett helvetes blodprov som sticks haha sen tog jag också halsprov och inget av det visar någonting utan jag har nå helvetes virus som vägrar ge upp..
Så jag for inte till skolan imorse för jag kallsvettades osv.
Nu sitter jag och ser på tv med amme som kom hit efter hon varit och tränat.
Idag ska jag väl inte göra någonting förutom att bara slappa och ta hand om hästen.
Igår kväll så for jag till jessica och såg tv med hon och pabbe sedan gick jag och jessica ut och gick.
Mer än så gjorde vi väl inte:)
Aja nu ska jag vi dööööööööööööööö hooooooJ:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0