Close enough for you to taste But you just can't touch

Kom nyss hem från jessica där jag spenderat hela dagen efter jag slutade skolan runt två tiden. Vi har varit ute och gått lite runt överallt, hälsat på morfars och träffat linn, lagat mat, gått till maxi och sedan sett tv resten av kvällen.
Känner att min tur och otur pendlar som fan just nu och jag får ångest för ingenting .... aja sånt är liveeet.
Igår så var jag och red yippie och tränade en massa övergångar, tempoväxlingar, sidförande, skolorna och så vidare. Han blev riktig lösgjord och fin i slutet!
Senare på kvällen eller snarare vid läggningstid så gick jag och jessica ut och gick med huundarna och satte oss sedan ned på kartongbitar utanför ett dagis och satt där och pratade i typ 1,5 timme. Var himla skönt ute men dock så blev det kallt när vi skulle gå hem.
Ska fortsätta ha ångest nu om små saker och lite värre saker som jag inte ens ska tänka på haha jajaja fuck it:D
sovgott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0