22.51

Sitter i soffan nu med datorn och ett glas mjölk:D
Blir nog att sova här i natt med , soffan är så förbannat skön sen är det jämt tyst och ganska kallt här inne.
Det gillas:)
Har just duschat men det blev inte att färga håret idag heller som jag verkligenverkligenverkliiiigen behöver.. fyfan för min utväxt!
Imorgon blir det iaf skola men ska nog inte vara med på idrotten så det blir väl att ta en promenad då eller gymma eller något. Sen blir det stugan när min systers kille slutar så vi ska hämta upp han sen far och hämta hans skoter i norsjö så det lär väl ta ett tag innan vi får är uppe i ammarnäs. Pappa ska köpa nått mobilt bredband så vi ska se om det funkar där uppe , isf blir det kanon!
Nu ska jag smörja in min jävulskt torra ben, sätta på en film och fylla på mitt mjölkglas;) Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0