20.53

Hemma i skellefteå igen!

Vi fick aldrig upp joe imorse så vi städade och diskade i lägenheten och det tog fan 3 timmar att bara diska all disk hahha det är inte okej.
Sen så tog jag ich nathalie en buss in till umeå och det var ett under att vi kom fram till stan och hann med bussen till skelllefteå. Vi båda sov typ halva vägen och när jag väl var vaken och tittade ut genom rutan så står det en fet älg där hahahahaha... så jag skrek ju såklart och skämde ut mig..
Ikväll blir det att ta det lugnt och inte göra nånting bara vara hemma men det känns fan ensamt att vara här helt själv när mina föräldrar är borta , blir ju att sova med kökskniven inatt ! haha
Ska skriva lite mer om vad vi gjort ihelgen plus nå bilder, inte för att jag tog nå många men .
Fredag: Var vi i lägenheten och fick sedan skjuts till holmsund där någon tjej hade inflyttningsfest så kvällen spenderades där. Det var väl trevligt men endel saker var ju mindre trevliga menmen det är sånt man får ta haha.
Sen senare vid kanske två tiden (?) så fick vi skjuts tillbaka till lägenheten och kvällen slutade braaa .
Lördag: Så börjades det tidigt och vi duscha åt osv innan vi blev upphämtade och körde runt för att fixa nå saker och sen så for vi mot vännäs för att fara på bigjump och det var grymt att se men det blev knas att ross mercer ballade ur då han skulle försöka sig på världsrekordet och skyllde på att varken han eller skotern var i skick men det kanske var hans nerver?
Efter det så for vi tillbaka till lägenheten dit det kom en skara med nå folk och sen kom det även mer folk .
Vi for även ut en sväng och åkte med nån ett tag och det var när vi kom tillbaka då som vi märkte att mercan hade haft inbrott. Det blev då inte en tidig kväll om vi säger så för det var livat och det ramlade in folk in på små timmarna och jag var då vaken halv åtta i morse ? hur nu det kunde ske..
^imorse efter 1 timmes städning och diskning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0