00.58

Idag sa har jag varit på skolan och inte gjort så mycket viktigt , trodde att jag skulle ha ett viktigt möte med min mentor men det var inte så viktigt haha. Annars så har jag skrivit klart en uppgift som jag ska lämna in imorn , har bara kvar att renskriva den. Ikväll så  har jag varit i stallet med linn och jessica och hoppat med mina polle:):) Var himla kul men jag blir lite höjdrädd när jag inte hoppat på ett tag märker jag haha:P aja bara att köra på och hoppa en två dagar i veckan!
Känns fett konstigt att imorgon är sista dagen jag går ettan? Tiden har gått jävulskt fort kan jag säga. KÄnns som nyss vi började. Tråkigt nog har jag ingen sommarkänsla nu men det kommer väl så smånigom hoppas jag!!! Näe nu ska jag ta tummen ur röven och skriva klart det hära klockan börjar bli mycket..  tjingelinnggngng
Ett år sedan snart exakt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0