00.00

Hade just skrivit ett fett inlägg om vad jag gjort idag men det försvann då så nu gör jag såhär:
- Sov mig igenom filmen Final destination 4 när jag såg det med linn.

- For med ullis och hämtade jessica på hennes jobb i boviken.

- Blev bjuden på max av ullis:)

- Failade och sov bort tiden hos jessica.

- Fick oss inte till stallet förän 8 och då hade vi glömt nyckeln

- Red dressyr på banan och hoppa några småhinder vilket gick bra tills jessica satt upp på yippie och skulle hoppa två hinder som stod på en linje. När hon hoppat första så kollar yippie mot stallet och jag kollar på nathalie och linn eftersom det låter som om det tvärkommer världerns jävla åska och helt plötsligt så börjar stallet och marken skaka i S I N N E !!!! Fyfan trodde typ världen skulle gå under och nog fan sticker hästjäveln med stackrs jessica och jag kan lova att när han sticker så finns det inget som kan stoppa honom , saaaaaaaaaatan så stark han kan vara!!!!!
Näe nu blir det att försöka hitta någon film och sedan krypa ner under täcket :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0