I'm in heaven, I'm a god I'm everywhere, I feel so high

Var uppe klockan 8 imorse :D:D:D pga av att jessica skulle upp och jobba men jag somnade ju såklart om och sov till klockan ett hehe. Jag och ullis skulle ju egentligeen släppa ut hästarna i sommarhagen ganska tidigt men efetrsom vädret är pissigt dåligt så sket vi i det vilket resulterade i att jag fick sova ut : ) Sen for vi iaf till stallet och fixade klart där och nu är jag då hemma och ska typ lägga mig under täcket och sova mer haha rolig människa jag har blivit på sista tiden hehe det enda jag gör är ju att sova(Y)
Här kommer iaf lite bilder sen skolavslutningen som lovisa tagit!
Foto: Lovisa Johansson
www.lovisajo.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0