And I wonder if I ever cross your mind. For me it happens all the time

I Lördags så blev det så att efetr många om och men så for jag och jessica till till harrbäcksand där vi badade och myyyste med grabbbbarna. Efter det for vi till stan och åkte runt där och for lite överallt osv. Sedan blev he lite knasigt men jaja det var en trevligt kväll iaf:) Igår så for jag nathalie john och emil på buffys och åt , där det bland annat flög iväg en gratis pizza(?) hahaha . Vi for även förbi leos och gick in där en tväris haha..
Sedan på kvällen så såg jag bara film och myste med jessica linn och nathaliee :) HAr nyss varit i stallet opch ridit en sväng med hästen och nu så ska jag och mina dreads hoppa in i duschen, tjineglineghie :)

Harrbäcksand lördags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0