Hold on tight, be the strong one to melt the fight

Igår så tog jag en powernap och den blev visst lite lång för jennifer ringde och väckte mig så mamma skjutsade mig till stan där vi plockade upp lina och jennifer sen så  for vi till bonnstan och mötte upp resten av klassen. Vi satte oss sedan nerae vid älven och spelade kubb och möös. Sedan kom det då en massa mer folk dit som joinade oss. Senare på kvällen så kom nathalie linn och jessica:D:D Sedan for vi förbi kyrkholmen ett tag och sedan vidare in till stan där det sög så jag fick skjuts hem till john  där jag soov: ) Har fett ont i fötterna idag kan jag ju meddeeeelaaaaa, tjurade ju och hade 10cmklackar hela dagen och hela kvällen haha hade också bara klänning och skinnjacka och jag frös aldirg heheh konstigt:) Aja slänger upp nå bilder nu som är tagna med min mobil sen igår , lägger in bättre när jag fått dom:) !
Blev ganska många bilder iaf haha jaja:)


Kommentarer
Postat av: cornelia

hhahha men gullit....;]

2010-06-12 @ 02:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0