If you wait around forever you will surely drown I see what's going down.

Dagen började med att jag fort till stallet vid nio tiden och markarbetade lite med studs , galoppbommar och hinder. Fixade sedan klart det mesta förutom mockningen. Sedan for jag hem och gjorde mig klar och sen på skolan vilket inte var så himla värt för efter 3 min så fick vi sluta... For på stan med rebecca en stund då och kollade kläder men hittade INGENTING. Just då jag verkligen behöver och ska köpa så finns det ingenting , otroligt va?
For sedan till stallet med jessica och mammorna och gick med hästarna så det fick beta i hagen där de ska gå i sommar. Sedan hem till jessica och kollade och provade nå kläder som man kan ha på skolavslutningen men hittade inte så mycket eller lånade iag en kjol av henne som var fin men vi ser väl om jag köper nå nytt om jag hittar nått eller hur det nu blir. Vi for sedan till mig och kollade igenom mina garderober men hittade inte så mycke som dög här heller men.. Rummet blev då stökigtiaf så jag passade på att plocka upp lite grann medans jessica sov haha.
Följde sedan henne med hundarna när hon gick hem och nu är jag då tillbaka i min säng igenom och funderar på att sova efetrsom jag har utsläpp imorn och är helt sjukt trött vilket jag i försäg varit hela dagen men nu jävlar far ögonen igen. Blev ännu ett långt och tråkigt inlägg höhö aja bättre än ingenting. Tjingelingg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0