Maybe some day, i'll think of what to say, maybe next time i'll remember what to do say


Nu är jag hemkommen från stallet dit jag for imorse för att släppa ut hästarna. De gick väl bra förutom då jag skulle ta Yippie till de andra stallet för att göra i ordning han.. Haha det mongot ställer sig utanför dörren och tokvägrar att då in och börjar kasta sig och resa sig flera gånger PGA av att han är tjuriiiiiiiig nå så jävulskt för han hade ju bestämt sig för att gå ut i hagen :P Jävla tjurhäst haha man kan inte tro att det är en gammvalack jag har utan istället ett ungsto:P Näe han är bara söt ibland.
Orkade inte rida nå seriöst idag efetrsom min höft är åt helvete så jag tog bara ett träns och skrittade han barbacka och backtränade så han ska få nå snygga rumpmuskler;)
Nu ska jag snart hoppa in i duschen sedan äta någonting sen halv två ska jag vara söder om lejoonströmsbron för klassen ska mötas där eftersom vi ska ha redovisningar på våra arkitekt arbeten, det är absolut sista grejen som är seriös innan sommarlovet (tror jag?) Ha en bra dag tjaooo :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

ÅHHHHHHHHH SÅÅÅÅ SÖT MUTTWURST :]

2010-06-02 @ 17:21:23
URL: http://matthismarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0