I try in every way to show them every day

Vad hände med mig som aldrig brukade vara nervös? fyfan har prestationsångest nå så jävulskt kan jag lova .. Måste typ gå i terapi snart tror jag :P Aja tävling imorn iaf , ska visserligen bara rida en Lb:1 och en La:1 men ÄNDÅÅÅÅÅÅ var jäkligt längesedan jag tävlade pga av spiktrampet och nästan hela förra tävlingsterminen gick ju bort pga av ett hål i muskelhinnan i ett muskelfäste men nu är han då fräsch , kanske inte riktigt igång till tusen men helt okej! Näe nu får jag ännu mer prestationsångest haha ska till stallet snart och rida igenom han lite granna , smörja grejer, tvätta hästen och packa alla grejer sedan blir det att mysa med jessica och rebban om jag hinner:D!
jaja synes höres kanske i graven tjing!!!

Kommentarer
Postat av: linaaaaaaa

en UPPDATE vill vi ha

2010-07-06 @ 16:25:39
URL: http://linaalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0