15.16

Foto: Lovisa Johansson
www.lovisajo.blogg.se

Okej nu är jag då vaken men jag har haft de konstigaste drömmarna typ om en haj som for runt på en sida av ett galler sen kom det en flodvåg att jag överlevde och intervjuades av en helikopter osvosv, att min familj och bekanta for ut med båt och jag glömdes bort och att pappa svarade när folk skrev till mig på msn haha , att någon frågade efter flodvågen om hur Skellefteå påverkas av det och att allt stod på nått konstigt språk och att det var fullspäckat med barer och klubbar som lyste i neon hahaha:P orkar ju inte med drömmar ibland sen äckligast är ju när det visas att en av dem blev typ sanning hahaahhahaha blir ju fan rädd för mig själv:P
Jaja nu ska jag iaf göra nå macker eller nått sedan lägga mig ner i sängen igen och se någon film , gick ju inte så bra när jag skulle göra det igår för jag somnade ju sooKänner mig också typ sjuk för jag fryser i sinne och är igentäppt i näsan och har igenslemmad hals ..... kuuuuuuuuuuul :( Slängde då in en till bild från skolavslutningen som lovisa tagit! tjingeligngg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0