You keep messin' around with darkness

Började klockan 10 idag , himla skönt!
Annars så har dagen varit fylld av fysik , idrott och tms.
Sedan hämtade ulrika och jessica mig på skolan vid halvfyra och sedan bar det av till stallet där Jag red lite dressyr på banan med Yippie. Red mest lösgörande , övergångar och sådana enkla men nyttiga övningar eftersom han var lite stökig och seg för han gillar INTE när det blåser , snöar eller regnar i hans ööööron:)

Är hemma nu och ikväll ska jag bara vara hemma för jag måste skriva klart redovisningen om arkitektur och även göra klart ergonomiuppsatsen om jag hinner. Borde färga håret och städa också , duscha ska också hinnas med så vi får väl se vad jag orkar med hehe:) tjing!


Jag , gooooldie och syster på julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0