If we could party all night and sleep all day and throw all of my problems away, my life would be easy

Hann inte blogga igår eftersom jag for till amanda direkt då jag sluta och hennes internet var då paj och sedan skulle vi på stan när marre kom men det blev då inget heller av!! för de blev för sent och så på kvälllen var jag marre amanda linn och nathalie här och myyyyysteee hehe kom även hit nå andra också men orka inte skriva, vi skulle till hillracet sen men det missade då vi haha!!!
Så vi for till stan och åkte runt ett tag och jag tappade mitt ena örhänge buhuhuhu .

Idag hade jag tänkt tvärfara på stan och fara ut och rida men det är då för kallt känner jag. Frös typ ihjäl mina händer igår när jag var ut utan vantar fyfann säger jag bara!!

Och idag åker amanda till värmen :D:D:D fyfan en resa skulle inte sitta dåligt nu....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0