Satisfied but lost in love

Godmorgon!!! är inte på bättre humör än och kommer troligen få en utskällning efter som jag inte haft möjlighet att göra en redovisning klar för idag .. Engelskaglosorna sitter väl men dom tränade jag väl bara in förengångskull eftersom jag trodde det skulle kännas bättre om jag pluggat till någonting menmen hhaha:P

Den här helvetes dagen kan ju ta sig ... Börjar halv nio har , fysik , matte , lunch , engelska , m.arkitektur , datakunskap och slutar klockan fyra . Fyyyyyyyyyyyyyyyfaan!!!!
Annars så ska jag till stallet idag och det ryktas även om laserdome men jag har ju som sagt inga pengar så då måste jag fixa de.. Ingenting är då bra nu känner jag och nu ska jag göra mig klar sedan springa till bussen!! TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0