Runnin' around I can't get through my day

FIck mig inte upp i morse eftersom min jävla rygg inte är okej , så jag for på vårdcentralen till någon sjukgymnast som kollade igenom den men det är tydligen nått med muskeln på högra sidan om ryggraden som har strålat ner i låret och knäet men jag ska bara göra nå övningar och inte anstränga ryggen nå mycket men vi får väl se om det blir nå bättre haha:P

Ikväll blir det iaf att umgås men brudarna och hitta på något men det brukar ju inte bli så mycket för våran fantasi inte är särskilt bra haha.
Nämen nu ska jag se en film eller någonting =) pusspusss



SKulle ju inte tacka ner till denna poa!!!!!
Moorlands totilas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0