As long as we both breathe the lies will be left

Slutade klockan 11 idag , inte illa!
Blev att vi åt lunch några stycken på tatung och till min förvåning så dök då jessica upp och då smeds det planer så ikväll blir det att softa hos towa!
Annars så ska jag göra ett skolarbete om idrott osv nu och sedan kanske en tväris förbi stalletr och tömköra/longera lite men det är inte säkert än . Jaja nu blire plugg höhö såklart har jag väntat till dagen innan de ska lämnas in också menmen bara att ta tag i det nu! Ha en bra dag:) TJING


Kommentarer
Postat av: sara

Mattis jag tror inte att han gillade att du tog det där kortet då han var fåväg av med brallorna ;) hahahahaha:)

2010-01-28 @ 16:08:13
URL: http://sbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0