You always try to fill me with doubt

Igår så for jag till linn efter middagen och vi satt bara och gjorde ingenting typ rökte vattenpipa , lyssnade på musik och pratade för det fanns ju som ingenting att göra överhuvudtaget!
Sen åkte vi iaf med fredde och matilda och senare just efter ett så for vi hem till linn där jag sov och där var det då  pang bom död.
Idag så har jag hinnit med att vara i stallet och tagit in hästarna. Yippie fick stå idag eftersom han gick rätt hårt igår då min syster red honom och imorgon ska jag rida för micke så då är det bra om han är lite pigg!
Vad som händer ikväll återstår att se vad som händer:)!
Ska nog ta en dusch snart iaf sen städa mitt rum lite grann , ser ut som ett helvete plus att det ligger en kökskniv mitt på golvet haha? jaja tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0