Some say that love is just a game

Sitter i datasalen på skolan och har svenska.
Ska skriva en novell men min fantasi är på nolll just nu så det dyker inte upp många ideér i skallen.
Fick reda på imorse att vi nu på tisdagar kommer att ha extra engelska och sluta klockan 3 ist för 2..... det gjorde ju inte min dag precis. Min humor är då förjävlig idag hahahahahaha är rätt så tröttt!!
Har då satt mig upp i halvsömnen inatt och sagt något som gud så jobbigt att stänga av eller något ahahah men datorn var då redan av;P orkar inte med mig själv ibland! Ska iaf vara med sofia efter skolan , var ett tag sedan!
vet inte vad vi ska göra men något ska vi väl hitta på :) Ikväll blir det att fixa allting klart för redovisningen och hitta på något annat om jag hinner.



AHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
 som sagt min humor idag.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0